Amanda

One life, many ways

- 13 november

Publicerad 2011-11-13 23:03:15 i Allmänt,

Kvällen igår var ytterst trevlig! Vi var inte hemma förrän vid kvart i 2 och då var lillasyster och Winston helt slut. 
Vi fick jättegod mat & dryck och hemmagjord glass till dessert! Fru M hon kan hon :) Jag erbjöd mig att köra så för mig blev det "bara" ett glas champagne och ett glas rött till maten ;) Det känns lite olagligt eftersom man inte är van vid det, men stannar dom en och man har 0.7 promille så är det bra låta bli att köra på två timmar hörde jag igår?! 
Har jag sagt att jag gillar belgare? Det är lite comsi comsa, man tar inte saker lika allvarligt här, både på gott och ont ska tilläggas!

Vid lunch idag var det träning med herr M! Vi har lagt upp ett nytt träningsschema som innebär 20 kondition som uppvärmning. Efter det så svettas man igenom hela träningspasset. Men härligt är det.
Herr M hade lite tråkigt på jobbet i fredags så han gjorde ett 'formulär' som ska fyllas i om vad vi vill uppnå med vår träning. Här är det ambitiöst må jag säga!! Jag har redan lyckats slarva bort lappen, men ska hitta den imorgon hade jag tänkt. Får ta en bild på det och lägga upp här ;) Några moment är plankan, armhävningar och chins. Är jag inte redo för beach 2012 efter det här så lär jag aldrig bli det!! hihi
Annars har dagen bestått av plugg. Hatar att det ska ta sån tid att läsa på engelska! Men imorgon är det seminarium och lite förberedd vill man vara

Hoppas ni gratulerat eran pappa idag på fars-dag!


Nu ska jag hälsa på John Blund, god natt




Ida, du är saknad

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-11-14 07:54:15

Så om man har 0,5 så händer det inget?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela