Amanda

One life, many ways

- 1 november

Publicerad 2011-11-01 16:52:36 i Allmänt,

Tjolahopp tjolahej!

Hur står det still idag?
Kan meddela att här står det nästan still faktiskt! Dagen har gått ooootroligt långsamt av någon konstig anledning. Sen är det tydligen helgdag här så nästan allt är stängt, även vissa mataffärer .. Konstigt land som sagt!

Eftersom gymmet var stängt idag så gick jag och lillebror bort till tennisbanan och 'spelade' lite. Han konstaterade ganska snabbt att jag var urdålig på det, och jag håller med! Men det var skoj!

Imorgon blir det tidig uppstigning! Anledningen är att jag och lillebror ska åka till la Suéde!!! Sverige för er tröga..
En vecka stannar jag och har redan känslan av att det blir en stressig vecka.. Menmen bara bita ihop och hoppas att mina vänner förstår att jag har ganska mycket inbokat :) vill hinna träffa så många som möjligt, både familj och vänner!! Ska bli så roligt att träffa alla!

Nu håller jag på att måla naglarna så får återgå till det!

Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela