Amanda

One life, many ways

- 7 december

Publicerad 2011-12-07 16:34:40 i Allmänt,

Tur att jag skriver datumen högst upp, annars hade jag inte haft någon koll på varken månad eller datum. 
Här är det 7-8 plusgrader och sol för det mesta. Ingen snö alltså, och tur är väl det. MEN jag kan inte låta bli att sakna det där vita fluffiga lite ändå. :)

Har suttit ritat familjeträd idag. Tog mig 6 papper att få ihop ett som ser någolunda bra ut och där "alla" får plats. Jag ljög nog när jag sa till franska-fröken att jag inte har så stor släkt! Tur att mamma har redovisning samtidigt för tavlan räcker nog inte till till hennes sida släkt också.
Vi ska alltså presentera vår släkt på franska på fredag. Ser fram emot det eftersom vi missade förra veckans lektion..

Imorgon
börjar vår hemtenta i Politiska system i jämförande system. Japp, lika kul som det låter ;)
Min hjärna har för tillfället gått i strejk så vi får se hur detta går. Kan inte läsa in mer, vet inte ens vad eller vart jag ska läsa för att få ett grepp om det, men vi har 4 dagar på oss, så det ska nog gå! :)

Igår kväll hade jag skype-dejt med Lovisa! Fick även se en av hennes och Joakims kissemissar, såå söt!
Det fanns mycket och prata om och 1,5 timme flög iväg snabbt. Efteråt kom jag på 100 andra saker jag velat säga, fråga osv, men det får vi ta till jul :) Hon gav mig även lite träningstips! Ska faktiskt iväg till gymmet snart, men endast för att springa på löpbandet idag. Har fortfarande träningsvärk sen i måndags så vi körde mage och armar med herr M! 

Tenta imorgon som sagt! Hörs efter söndag mina nära och kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela