Amanda

One life, many ways

- 5 december

Publicerad 2011-12-05 22:21:24 i Allmänt,

Nu har det hunnit hända mycket sen sist! 
Vet inte riktigt vart jag ska börja men drar det lite kortfattat:

Fredag:
- Seminarium, redovisning om analysuppift.. Note 2 myself; läs igenom arbetet innan redovisning!
- Trodde jag blivit utsatt för kortbedrägeri?! för det fattades pengar på kortet
- Måttligt irriterad och kände att Paris-resan kunde dra åt skogen. Gick över efter en timme då jag kom på att pengar inte är allt och skulle verkligen inte få förstöra helgen!
- Fick ett positivt samtal och åkte och hälsade på hos familjen jag kanske ska jobba hos i vår :)
- Åkte iväg till Mika och hade vin-kväll med alla au-pairerna. Vi konstaterade att det var första gången alla var samlade på samma gång. (Man är inte snabb härnere)

Lördag:
- Tidig uppstigning för PARIS väntade!
- 3 timmars bilfärd och lite panik vid tullen, tunnlar och av alla bilar.
- Tycker det är skumt att det finns så mycket bilar!!
- Tackar gud för GPSen och att den ledde oss till ett parkeringshus. Vi lyckas köra rätt i genom hela Paris men kör vilse i parkeringshuset, det ska vi ha cred för ;)
- Shopping, shopping, shopping! 


- Begav oss till Eiffeltornet efter 6 timmar i affärer och lite tunnelbaneåkning fram&tillbaka :)

- Efter en crépes med nutella och banan och en varm choklad styrde vi hem mot Belgien igen med många minnen och skratt så vi hade kramp i magen :) MYCKET lyckad tripp, även om den var den mest oplanerade resa jag gjort och någonsin kommer att göra!

Söndag:
- Hemmamys och kollade ikapp på julkalendern :)
- Får se att pengarna är tillbaka på kontot! :) 

Måndag: 
- Julkalendern
- Badrumsstäd (Yuesch)
- Tentaplugg
- Dammsugning mitt i tentaplugg
- Yatzy mitt i tentaplugg
- Lek med Winston mitt i tentaplugg
- Ger upp tentaplugg och kollar på TV ;)
- Träning på gymmet med herr M och lillebror :D Herrlich herrlich

Det får sammanfatta
det hela! 
Hoppas er helg varit till belåtenhet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela