Amanda

One life, many ways

- 18 december

Publicerad 2011-12-18 21:59:08 i Allmänt,

I fredags på träningen hade vi som sagt ett litet styrkeprov för att se om vi nådde upp till de mål vi satte för drygt en månad sen..

Mina mål var:
Kondition - 10.1 km/h i 20 min
Armhävningar - 15 st (inte på knä)
Chins - 0.5 st (halva kroppsvikten som "hjälp")
Plankan - 120 s

Resultat:
Kondition - 10.1 km/h i 15 min
Armhävningar - 20 st
Chins - 0.5 st
Plankan - 140 s

Förutom konditionen så är jag supernöjd! Från att inte kunnat göra en enda riktigt armhävning (push-up) till 20 st på knappt 4 månader är riktigt kul. :)

Imorgon är sista träningspasset här för i år, sen är det nya mål i vår! Hej hopp vad roligt :)

Kommentarer

Postat av: Lovisaaa

Publicerad 2011-12-19 18:14:16

Åh va duktig du är!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela