Amanda

One life, many ways

- 12 december

Publicerad 2011-12-12 22:05:43 i Allmänt,

Dagen började med ännu ett spännande avsnitt av julkalendern! Jag vill ha julafton nu så jag vet hur det slutar!! 

Sista kursen för terminen började idag, så nu är det full fart i fem veckor SEN börjar jag jobba!
Japp, jag fortsätter att hänga härnere i Waterloo ett tag till. Au-pair är mitt yrke ett tag framöver och jag kommer ha hand om två kottar på 10 och 7 år. Hur länge det varar vet jag inte eftersom det beror på famlijen, men dem verkar jättehärliga hela bunten! :) Var med barnen och mamman i eftermiddags för att lära känna dem lite. Så jag har bland annat skjutit katapult(?) och kastat boll! Nu får jag leva ut min barnsliga sida lite extra!
Det var mitt lilla äventyr idag.

Har hunnit med en sväng på gymmet ikväll! Armhävningarna blir bara fler och hur roligt är det inte att träna då när man märker reslutat?! På fredag ska vi se om vi når upp till de mål vi skrivit ner. Ska visa upp lappen, har inte glömt det men är lite lat ;) 

Nä hörrni, nu måste jag läsa lite i en spännande bok om EU:s drivkrafter innan John Blund kommer! Imorgon är en stor dag för då är det lillebrors 20 årsdag!!!! Och även Lucia ;)

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-12-13 17:26:11

Grattis till jobbet!!! bra att du märker att träningen ger resultat! duktig du är min vän:)

Postat av: Joakim

Publicerad 2011-12-13 21:56:09

Det kanske blir barnen som får ta hand om dej ?;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-14 21:22:56

På tal om träning så kan du väl hänga på mej och Hanna

till xforce en dag vid jul?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela