Amanda

One life, many ways

- 11 december

Publicerad 2011-12-11 21:42:16 i Allmänt,

Nu är hemtentan inskickad och ödet för den ligger i någon annans händer! Satt tors-lör och skrev så idag innan jag skickade in den orkade jag inte ens läsa hela. Haha, lite komiskt med tanke på att jag skrev en lapp till mig själv förra veckan om att jag skulle läsa igenom allt innan jag skickade iväg det. 

Hoppas er helg varit mer händelserik!
Jag tog mig i alla fall till gymmet idag och tränade kondition. Sedan har vi varit på julmarknad och kikat lite efter juleklappar. Jag hittade inget som föll mig i smaken att ge bort ;) Bättre lycka hade mamma och Claes som hittade 2. 
Eftersom det tar på krafterna att skriva hemtenta så åkte jag och mamma och solade i eftermiddags. Eller hon bjöd mig faktiskt snäll som hon är, TACK :)

Hade massor jag kom på att jag kunde blogga om, men har glömt bort alltihop! jaa så kan det gå gott folk.

Nu ska jag istället göra mig redo för sängen, och kanske nopra ögonbrynen om jag orkar. Imorgon ska jag iväg på äventyr igen, mer om det en annan dag :) 

God natt

Kommentarer

Postat av: Lovisaa

Publicerad 2011-12-12 19:18:35

Vi får helt enkelt ta en dejt till snart eller en låååångfika över jul!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela