Amanda

One life, many ways

- 1 veckan

Publicerad 2011-12-15 22:07:01 i Allmänt,

I tisdags hade vi lite födelsedagsfirande för lillebror som fyllde 20 år! 




Stilig lillebror

På kvällen kom familjen M på middag och som vanligt var det väldans trevligt! :) Dom får jobba lite som stand in för famlijen när vi bor här. Inte mig emot, ju fler desto roligare!
Mindre roligt var det på gymmet igår när jag höll på att svimma under träningen.. Men det var bara bita ihop eller svimma enligt herr M. Haha, han är en rolig prick den där! Jag bet ihop om ni undrar.



Idag har som sagt Mika varit här! Det blev inte så mycket plugg som jag kanske hade önskat, men vi hade myyycket trevligt! Har inte hunnit ses så mycket det sista så hade lite att ta igen.
När hon åkte och hämtade "sina barn" på SSB satte jag mig och kollade på "Hem till gården". Det är spännande nu, nästan lika spännande som julkalendern! Efter det åkte och klippte mina "blivande barn". Sååå härliga är dom :)!!!



Hela dagen har jag gått och längtat efter att klockan skulle bli åtta. Varför? Jo, skulle ha skypat med en kär vän som jag inte pratat med och hört väldigt lite av sedan jag åkte hem i november. Jag verkligen längtade! Alla andra gånger vi bestämt att skypa hade det kommit något i vägen.. Så klockan åtta satte jag mig vid datorn och loggade in på skype (samtidigt som jag självklart kollade Facebook). Ingen inne på skype.. Dock en uppdatering på Facebook om något helt annat än att skypa med mig...:( 
Seriöst, jag är inte den som är den och verkligen inte den som blir besviken på en vän i första taget. Men här får man lovord och bla bla bla och ser fram emot detta. Jag höll faktiskt på att börja gråta. Jag blev besviken helt enkelt... Alla ord om att jag betyder så mycket och att jag är saknad tar jag och slänger bort nu. Du vet att jag är hemma vid jul, så passar det då så får du höra av dig.. Människan vet gott och väl vem hon är

Tur att Sandra hade en stund över så jag inte gick under helt :) Tack min vän! och grattis till samboskapet ;)

Nu ska jag läsa; Lyckan, kärleken och meningen med livet av Elizabeth Gilbert.

PS! Joakim, jag tränar jättegärna någon dag med dig och Hanna i mellandagarna :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-16 08:39:13

klart jag finns här!! :) ses om en vecka, eller nej sex dagar!!! <3

Postat av: Joakim

Publicerad 2011-12-16 19:00:03

I mellandagarna så får du stå ut med mej,Hanna åker hem på annandagen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela