Amanda

One life, many ways

- Studier och promenad

Publicerad 2011-08-28 21:37:06 i Allmänt,

Efter att jag la ifrån mig datorn somnade jag på två röda och sov i en timme :) När jag vaknade gick jag upp och kikade runt vad dom andra gjorde.. Lillebror sov i sitt rum, Claes i sovrummet och mamma i soffan. Alla var visst lite trötta idag ;) Lillasyster ser man inte så mycket för hon är väldigt ofta på sitt rum, men hon kanske sov hon med!
Jag har äntligen fattat vart man ser schemat inför kursen som börjar imorgon! Det är nästan så jag ångrar att jag såg det för jössesmössa vad mycket vi ska göra innan torsdag då första seminariet är. Jag har ändå börjat läsa lite smått (och då menar jag lite smått) i en av böckerna och jag vet inte om jag är trög men logisk är den då verkligen inte! Jaja, det brukar lösa sig :)
Ikväll tog jag och herr Winston en promenad. Jag som inte hittar någonstans vet två rundor man kan gå. Båda tar cirka 30 min med Winston som ska nosa lite här och där. Så lite motion blev det allt, sen fick jag stretcha lite efter annars har jag inte chans att komma upp ur sängen imorgon...
Nu ska jag slå ihjäl en långben-spindel som är över mig!
Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela