Amanda

One life, many ways

- Oväder

Publicerad 2011-08-26 09:34:57 i Allmänt,

God morgon!

Imorses vaknade jag av regn, åska och blixtrar. Det kändes inte som om att det var någon idé att försöka sova längre, och klockan var ändå nästan halv åtta vilket betydde att alla var uppe utom jag och lillebror.
 Nu har vi hunnit äta frukost och fixa oss lite för idag ska vi till IKEA!! Men innan det så ska jag och lillebror köpa oss belgiska kontantkort så att vi är kontaktbara härnere. Detta ska vi göra på Belgacom i Waterloo innan IKEA.
Efter IKEA ska vi handla på deras 'ICA', den stooora mataffären här så det är storhandling på schemat. Vi dricker inte vattnet ur kranen här för det innehåller mycket kalk, så vatten står på inköpslistan! Det blir några liter om dagen på en familj ;)

Nu ska jag fortsätta jaga min chef angående min lön... Den stämmer inte någonstans och jag ska som sagt till IKEA plus att räkningarna måste betalas! *Hmprf*

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela