Amanda

One life, many ways

- Kväll

Publicerad 2011-08-25 22:24:29 i Allmänt,

Det här med designen gick inte så värst bra. Det enda jag såg var en massa bokstäver, siffror och tecken. Det i mina ögon blir en stor sörja så det var bara glömma! MEN jag råkar ha dom bästa vännerna i världen så Lovisa erbjöd sig att fixa en header. TACK! Det kanske tar ett tag men ni ser ju vad det står ;)
Efter förra inlägget har det varit lite smått kaos här. Mamma och Claes skulle vara ute och golfa i typ 4 timmar. De åkte vid 12.20 vilket betyder att 4 timmar senare är klockan 16.20. Jag tror dom kom hem vid kl 18.. Det tog inte lång tid innan dom var borta igen för det var föräldramöte + informationsmöte på lillasyster's skola 18.45! Trodde dom i alla fall, för sen ringer det i telefonen och i andra änden är det mamma som säger 'Bon jour. Mötet var visst 19.15 så ni får äta när ni vill och utan oss'. Jag som precis hade ätit en halv baguette som mellanmål i väntan på maten var inte speciellt hungrig då, men lillebror var desto hungrigare så han åt då. Sen åt jag och lillasyster lite senare. Claes och mamma hade lagat lasagne innan dom åkte till golfbanan så det var bara värma i mikron!
Dagen har gått i ett kan jag meddela. Jag har kollat på en informationföreläsning ang. kursen, gått ut med Winston, surfat bort en massa timmar på datorn, spelat kort med världens sämsta förlorare (lillebror) och läst amelia :)
Han är lite speciell den där Winston! Men söt är han :)

Nu ska jag läsa lite ur min kursbok 'vetenskapligt tänkande' innan John Blund hälsar på mig!

Sov sött så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela