Amanda

One life, many ways

- Fredagsmys

Publicerad 2011-08-26 22:36:39 i Allmänt,

Nu har jag äntligen landat i sängen efter en lång men mycket bra dag!
Jag orkar inte skriva så mycket men lägger ut lite bilder med text och hoppas ni har en bra fredag :) Jag är heeelt slutkörd efter ett Body Pump-pass som hette duga. Här i Belgien så kör man stenhårt en hel timme. Inte som hemma där det är 15 min uppvärmning och 20 min avslappning + stretching.. Men det var ett bra pass :)
Obligatoriska fikan på IKEA; ananasblablabla.


Lite smått och gott.. Galgarna räckte inte men som tur var så hade lillebror 2 st över :)


Vi har förstått att belgare är lite skumma vaaa.. men att ha godis i dessa är kanske inte det smartaste, speciellt inte om dom är sega ;)


Nyduschad och hungrig efter träningen! Sover även med hårinpackning inatt så håret får må bra i helgen :)


Lite tilltugg innan maten i form att ost&kex, grönpepparpaté, ost och oliver. Maten ikväll blev kyckling a la Claes och ris


Vår kära hund Winston aka 'din jävel' ville inte alls komma in när det var mörkt! Det är ingen lite trädgård att jaga honom i plus att han är snabb som tusan... Men in kom han tillslut iaf :)

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela