Amanda

One life, many ways

- Försvunnen dag?

Publicerad 2011-08-30 22:12:47 i Allmänt,

Jaha, och vart tog denna dagen vägen? Timmarna går så himlans fort så jag hinner liksom inte riktigt med.. Eller så gör jag så mycket att dagen går fort ;) är det nog!
Jag får dra dagen lite kort för jag måste läsa (för ovanlighetens skull... NOOOT!)
Föreläsningen om liberalismen var bra mycket intressantare och kortare än den igår! Så den plöjde jag igenom lätt och antecknade på hela föreläsningmaterialet, så nu hoppas jag bara att jag kommer ihåg varför jag skrev anteckningarna. :)
Mamma var iväg och tränade under tiden som jag satt och lyssnade så när hon kom tillbaka var det lunch! När hon duschat och gjort sig fin vi till posten för att posta brev. Jag, mitt jävla klantarsle, råkade tappa saxen i stengolvet när jag klippte lillebror i lördags :(. Skickade iväg saxen till moster som i sin tur ska skicka den någonstans och se om den går att rädda. *Håll tummarna*
Efter posten åkte vi och handlade. Det tar slut fort det som är i kylskåpet!
Vi var inne i en butik som heter HEMA där jag köpte paraply och blyertsstift!
Paraply är ett MÅSTE i det här landet..

När lillasyster kom hem åkte jag och hon till stallet. Jag fick förtroendet att köra dit. Bilen och vi kom hem hela så så illa gick det inte! hihi. Jag och lillasyster turades om att rida Trym, som hästen heter :) Hon rider honom nu när hans ägare den 'danske mannen' är i Norge.
Han är lite trög i starten Trym men han var allt duktig! Så underbart härlig känsla att sitta uppe på hästryggen och bli 'ett' med hästen :) Jag bara älskar det!!!
Hoppas jag får rida fler gånger! Annars kanske jag kan skaffa en egen 'sköthäst' :)
Nu åker snart ögonen igen på mig, men innan dom får göra det så ska jag gå igenom förläsningsmaterialet från igår och idag. Imorgon är det ingen föreläsning med vi har seminarium på torsdag så ingen vila här inte! Dock tyckte mamma att vi behövde en paus, så imorgon ska vi till ett köpcentra i Bryssel! :D
Sov sött mina vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela