Amanda

One life, many ways

- 29 augusti

Publicerad 2011-08-29 09:26:21 i Allmänt,

God förmiddag!
Imorse ringde klockan halv sju och jag vaknade pigg och kry ;)
Började dagen med lite lek med Winston och en kopp kaffe, bra start om ni frågar mig!
Idag börjar 'skolan' på riktigt. Har suttit och läst lite på morgonen men blir inte riktigt klok ändå. Egentligen ska jag bara skumma igenom boken men då skulle jag inte fatta ett smack så lika bra att göra det ordentligt! Mamma föreslog att jag skulle läsa varannan rad.. Ja, det skulle gå fortare men inte skulle jag förstå mer ;) hihi.
Föreläsningen läggs ut kl 10 och innan dess tänkte jag läsa lite mer och göra mig iordning lite, Har precis kommit ut ur duschen.
Här skiner solen lite till och från nu och jag hoppas den vill komma fram så man kanske kan sola lite idag! :D
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela