Amanda

One life, many ways

- 27 augusti

Publicerad 2011-08-27 15:08:25 i Allmänt,

Denna dagen började kvart över 7. Det var då jag gick upp för att ta en morgonpromenad med mamma och hunden. När Winston är med tar allt lite längre tid eftersom han ska lukta på allt, men drygt 4 km gick vi :)

Hemma igen efter vår lilla runda

Eftersom famlijen 'M' (som mamma så fint kallar dom) kommer hem till oss i kväll så har vi haft storstädning hela förmiddagen. Påminn mig om att aldrig skaffa ett hus! Bara att dammsuga nedervåning tog 45 min. Här dammsuger vi inte bara golv utan även hörnena i taket. Detta för att vi har 75 miljoner spindlar här i Belgien som gärna bosätter sig i vårt hus :) Men nu ligger några av dom i dammsugaren! mohhahaha...
Största delen av nedervåningen!


Dags att vila lite för sen är det nagelfix, locka hår och sminkning som står på schemat innan kvällen! Det ska vara fint förstår ni, och det är inga fel i det :)
Hej svejs
Har man båda fötterna på jorden kommer man inte långt

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-08-27 19:16:28

Nu är din header klar men behöver ditt lösen för att komma in och fixa den!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela