Amanda

One life, many ways

- 26 augusti

Publicerad 2011-08-26 17:04:50 i Allmänt,

Hej och hå! Här har det varit full rulle hela dagen och klockan är bara fem! Denna dagen tar aldrig slut..
Vi har iaf avverkat IKEA och jag fick en spegeldörr till garderoben. En hel denna gången hoppas jag på. Den förra var trasig och den nya är inte uppe ut kartongen än. ;P
Efter IKEA var det hem och äta lunch innan storhandling på Carrefour. Det är verkligen deras ICA; dom har scanner! Men den använde inte vi. :)
Nu har jag precis slängt i mig lite gröt för vi ska iväg och träna body pump. Helt underbart skönt att få göra av med ännu mer energi och känna sig helt slutkörd sen!
Bilder kommer ikväll!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2011-08-26 17:18:07

Hej Amanda. Fin blogg du har, hoppas allt är bra. Kram Eva.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela