Amanda

One life, many ways

- 24 augusti. Del 2

Publicerad 2011-08-25 11:54:07 i Allmänt,

God dag!

Idag är det egentligen 25 augusti, men jag var inte riktigt klar med gårdagen så lika bra att ta den först, eller vad tycker ni? ;)


Efter Wintsons dusch blev det lite mer plock och fix med kläder etc. i rummet. Vi ska till IKEA imorgon för galgar fanns det inte mycket av i detta huset..(Inga lediga i alla fall) Vi ska även köpa lite mer förvarningslådor och annat smått och gott som behövs! (man hittar alltid något).


Sängen var en enda röra ett tag!

När lillasyster kom hem från skolan blev det lite kramar och snicksnack innan hon bytte om till ridkläder och skulle till stallet och hästen Trym. Jag som suttit still så mycket tyckte att jag och mamma kunde ta och springa en runda under tiden. Sagt och gjort, det blev en 30 min springtur i skogen :) Det var härligt (efteråt i alla fall!)

På kvällen stod det grillat på menyn och eftersom det var första kvällen för oss så fick vi även champagne till tilltugget innan maten! :) Lite lyx ska det väl vara?

 

 

 



Klart herr Winston är med när det finns ost!



Här är alla i familjen, utom jag då för jag står bakom kameran ;)

När maten var uppäten och alla var mätta och glada satte vi oss (vissa la sig t.o.m.) i sofforna och jäste lite innan det var dags för kaffe och kik i IKEA-katalogen. Det fanns mycket fint och jag tror jag ska köpa mig en rosa matta till mitt rum och en rosa lampa. I den här familjen gillar vi färger och farmförallt rosa! :)


Där tog väl i princip dagen slut.. Det är tidig säng-gång här, men inte behöver man sova för det ;)



Fotoramen fick jag av mina kära vänner Sandra och Malin! Ni är helt underbara <3
Igår kväll så fick jag och mina systrar stå modeller ;)

Nu kanske det snart är dags att börja skriva på dagens inlägg, men först måste jag dammsuga!

Hejsvejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

C'est la vie

Här får ni följa min vardag som en helt vanlig "Svensson" men mycket tankar om stort och smått. Min önskan med livet är att alltid försöka påverka världen till det bättre, lokalt eller internationellt gör detsamma, bara vi får en finare värld med mer medmänsklighet och ödmjukhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela